zondag, 22 oktober 2017

Gezamelijke aankoop kantoormateriaal gemeente, OCMW, AGB

Geplaatst door cattoir op 8 oktober 2017

Gemeente, OCMW en AGB zullen binnenkort een gezamenlijke leverancier kiezen voor de aankoop van kantoormateriaal. Door de handen in elkaar te slaan willen de drie besturen zowel onnodig werk besparen als een betere prijs bedingen bij de leveranciers. Het gemeentebestuur zal in naam van de drie besturen op zoek gaan naar de meest geschikte leverancier. In voorbereiding hiervan stelde het college ondertussen reeds het bestek vast van de opdracht.

kantoormateriaal

Over concrete aankopen wordt trouwens voorlopig nog niet beslist. Met de huidige overheidsopdracht wordt voorlopig enkel op zoek gegaan naar een leverancier die van 1 januari 2018 tot en met 31 december 2019 als vaste leverancier van kantoormateriaal voor gemeente, OCMW en AGB mag optreden.

Voeg een reactie toe

Please copy the string XJu01o to the field below: