Vaststelling citymarketingplan

Comments (0) actualiteit

Het college van burgemeester en schepenen heeft het citymarketingplan vastgesteld. Met dit plan wil Bredene zich sterker profileren binnen het steeds competitievere commerciële en toeristische aanbod aan onze kust. Dit plan presenteert een gestroomlijnd beleid dat streeft naar een consistent imago van de gemeente. Het is daarbij de ultieme betrachting om de economische en sociaal-culturele activiteit in Bredene te versterken.

Het plan presenteert drie strategische doelstellingen. Dit zijn de profilering van Bredene als een ondernemersvriendelijke gemeente, het versterken van Bredene als een (kern)winkelgebied en het accentueren van Bredene als een toeristische bestemming het hele jaar door.

De uitvoering en de opvolging van dit plan gebeurt in nauwe samenwerking met diverse interne en externe actoren. Zo wordt het plan voor advies voorgelegd aan de raad voor lokale economie en toerisme vooraleer het wordt voorgelegd aan de gemeenteraad.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Please copy the string U91vhX to the field below: